onsdag 22 september 2010

Planering och vila..

Hade tänkt köra 45min i simhallen och köra en solning och bastu efteråt idag men är helt slut så jag tog fram stora pennan och drog ett streck över dagens pass.. Jobbet har tagit ganska mycket energi just nu då jag är inne i en lite hektiskt period som snart kommer plana ut.

 Efter lite mat så har jag suttit och planerat träningen inför höst/vinter/vår och tänkt att jag ska skriva ner en plan över hur min träning ska se ut och framför allt sätta upp ett konkret mål.

Har bestämt att jag ska göra tester så snart jag kan.. Vo2Max, laktat & maxpuls för att kunna få ut mer av träningen och även kunna följa upp resultaten i slutet på nästa år!

Tänker ta hjälp av någon med att lägga upp planen bättre men nu har jag något att utgå ifrån :)

Pulskurva från Kistaloppet












Lite bilder från världens häftigaste Triathlon!
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar