söndag 16 maj 2010

Mörksuggejakten, John Travolta och SM XC banan

Högsommarvärme igår.. Blev en runda i kortbyxor och korttröja, började på första delen av mörksuggan (den bästa delen av tävlingen) och fortsatte sen till IK Jarl för att köra SM banan. Var perfekt uppvärmd efter långbacken och skogspartiet men när jag skulle trycka på lite så började höger knät smärta igen. Gått 2 veckor sen knät gick ur led nu när jag druckit några öl och återigen trodde att jag var John Travolta.. Det smärtar fortfarande vid igångdrag och när det är tungt på cykeln. Med andra ord måste jag till ortopeden och kolla knät. Kändes trist att åka hem i finvädret så jag rullade upp i lerdal och sen ner till OK för en cykeltvätt.

Tror många kommer gilla MTB SM banan i år, snabb och roliga singletracks.

Lägger in lite bilder från rundan..




                                           Bild från mörksuggan vid bysjön.



                                           Snart ute vid hästhagarna.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar